Monday, December 24, 2007

A song a day 51

秋风吹起落叶飘 彷徨的我 徘徊在十字街口上
是对是错我不知道
我的命运它是否在作弄我
蓝色的海洋不平静 我的心情也像海浪一样动乱
是爱是恨我不知道
过去的事真是叫我忘不了

来来 回来吧 甜蜜的爱
夕阳西下断肠人
你为何在天涯

蓝色的海洋不平静
我的心情也像海浪一样动乱
是爱是恨我不知道
过去的事真是叫我忘不了

Was in dad's van, on the way home from dinner with him and mum. This song started playing on the radio.

I always remembered liking this song since I was a wee boy. Mum was saying that when I started crying, she'll play this song, sung by Tracy Huang, and I will be appeased.

No comments: