Friday, May 12, 2006

Her head is too big for her body.

Was getting my hair cut yesterday. The lady next to me, well, we share the same hairdresser, Michelle.

So she had a magazine with Angela Zhang on it. Cannot really remember which magazine it is.
I overheard their conversation. Something about the singer's eyes being too big for her small face, her head being too big given her small frame. It was the way they were talking about it that made everything hilarious.

Anyway, found the lyrics to the track that I like that is from her.


真的
我努力的仰着脸孔
试着让眼泪不往下留别往下流
无闻的感觉到什么
在我生活中不再相同不相同
想要说却还沉默
伸出手无法触碰
天空突然一片辽阔
原来你是真的已经离开我
在我不熟悉的世界过新的生活
闭上眼让泪水滑落
此刻你已真的永远离开我
在另 外一个没有我的世界
自由的走
我努力的仰着脸孔
试着让眼泪不往下留别往下流
无闻的感觉到什么
在我生活中不再相同很不相同
想要说却还沉默
伸出 手无法触碰
天空突然一片辽阔
原来你是真的已经离开我
在我不熟悉的世界过新的生活
闭上眼让泪水滑落
此刻你已真的永远离开我
在另外一个没有我的世 界自由的走 天
空突然一片辽阔
原来你是真的已经离开我
在我不熟悉的世界过新的生活
闭上眼让泪水滑落
此刻你已真的永远离开我
在另外一个没有我的世 界
自由的走
张韶涵

Must get V to sing it again.

No comments: